Cautare

09.04.2011

Probleme rinichi copil mic - idei remedii?

O prietena a mea are o fetita de aproape doi ani (mai exact 22 de luni) care face "raceli" repetate la rinichi. Micuta are dureri mari la urinare si e deja la treia raceala de genul acesta in ultimele doua luni.

Medicii germani ii prescriu antibiotic, problema se rezolva pe moment, dar revine la cel mai mic stimul. Am inteles de la prietena mea ca si in jurul varstei de un an fetita a avut probleme similare, rezolvate tot cu antibiotic.

La acestea se adauga cele cateva raceli zdravene din iarna aceasta, cu tuse si febra, de care a scapat tot cu antibiotic, caci n-a scos-o a capat cu niciun sirop.

Rugamintea mea este ca, daca cineva stie vreun remediu naturist pentru aceste probleme la rinichi sau o cura pentru imunizare, in general, potrivita pentru varsta ei, sa lase un comentariu la aceasta postare.

Va multumesc!

10 Kommentare:

AriAna_C hat gesagt…

Buna!

sunt multe remedii naturiste, insa cel mai corect ar fi s-o indrume un medic homeopat sau fitoterapeut . imunitatea poate sa-i creasca astfel, progresiv, si s-ar elimina desele raceli. e clar ca are o sensibilitate in zona rinichilor- culoarea albastra i-ar face bine. de regula afectiunile la rinichi sunt generate de frica, panica, stres sau agitatie . acestea-s emotiile negative care se "localizeaza" in acest organ.
eu nu pot da sfaturi, insa pot spune doar din experienta mea , trecuta fiind ani buni prin aceste probleme la rinichi, cu antibiotice peste antibiotice, ca in final in urma unui tratament naturist m-am vindecat. eu stiu sa spun ce a fost benefic pentru mine dar cred ca un tratament homeopat/naturist e specific fiecarei persoane. nu se trateaza in general doar organul respectiv ci omul ca intreg.

AriAna_C hat gesagt…

as vrea sa mai adaug ce i-a facut fetei mele bine in raceli- are aceeasi varsta ca fetita despre care povestesti: in apa de baie am pus infuzie de cimbrisor si salvie. poate folosi cu succes si ceai de galbenele- si intern(baut ca atare dar f diluat, adica infuzia de minim 1 minut cat sa se coloreze apa) si bai cu infuzie de galbenele.

Mirela Niculai hat gesagt…

te astept la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

Andreea hat gesagt…

AriAna_C, multumesc foarte mult pentru sugestii.Nu stiu despre panica, stres sau agitatie in cazul fetitei cu pricina, dar inclin sa cred ca motivele sunt altele. Am gasit si eu parte dintre remediile mentionate de tine. Pe altele le cunosteam dinainte. Sper sa ii fie de flos prietenei mele, care cu siguranta urmareste raspunsurile voastre.

Cele bune si, inca o data, iti multumesc!

Unknown hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Unknown hat gesagt…

Asa cum a spus si prietena ta de ai sus, ceaiurile sunt extraordinare in orice problema ai avea cu rinichh. De asemenea, consumul de alte lichide, apa, ceai de coada-calului, pe mine m-au ajutat sa scap de problemele mele cu rinichii.

Succes si sper sa ii treaca cat mai repede!

Andreea
www.lawyer-in-romania.com

Andreea hat gesagt…

Multumesc, Andreea!

Aeleasi solutii le-am gasit si eu cautand pe internet.

Cele bune!

AriAna_C hat gesagt…

Andreea,
poate in cazul fetitei nu-i vorba de stres ci doar despre o teama, o frica. La aceasta varsta orice schimbare in ritmul cotidian produce un dezechilibru major mai ales daca nu i se explica ce se intampla. Si uneori nici nu-ti dai seama ca parinte ca e cazul sa explici. Si noi reactionam la schimbari dar nu facem legatura, tindem sa spunem ca-i o banala raceala, ca am luat-o din metrou sau de la servici si atat.(acum ma refer strict la ce ni s-a intamplat noua: cand am inceput eu serviciul ne-am imbolnavit dupa 2 saptamani si eu si ea si bona de amigdalita).
Am mai observat ca schimbarea nu trebuie sa fie neaparat de natura exterioara: daca mama trece prin niste stari , copilul preia starea ei. Nu stie ce se intampla dar simte ca ceva s-a schimbat, organismul se forteaza sa faca fata noii situatii, sa se adapteze si uneori se poate imbolnavi, ca reactie la stresul noii situatii. Si aici vorbesc tot din proprie experienta, dar nu mai detaliez ca ma lungesc prea mult.
Am inceput sa practic si sa studiez qi gong de cateva luni, nu sunt in masura sa dau sfaturi, dar citind mai mult in ultima vreme am facut legatura intre dezechilibrele energetice induse de emotiile negative si afectiunea diverselor organe interne. Recomand doua carti f bune ale lui Daniel Reid- "Tao pt sanatate sex si longevitate" si "Qi gong-manual de initiere". Am invatat foarte multe de aici. In prima carte chiar poti gasi sfaturi legate de alimentatie in functie de afectiuni, cateva pentru fiecare organ, cum sunt sucurile din morcov, sfecla, citrice .. pentru ca pana la urma nu e de ajuns sa bei ceaiuri, e important si ce mananci.

Andreea hat gesagt…

Draga AriAna_C,

Multumesc pentru interesul pe care il arati pentru aceasta problema.

E adevarat ca alimentatia si consumul de ceaiuri sunt unul dintre factorii cei mai importanti in mentinerea sanatatii.

Despre chestiunea cu dezechilibrele energetice, mi-e greu sa ma pronunt, pentru ca nu cunosc domeniul, insa tind sincer sa cred ca este o exagerare.

Cu siguranta ca micutii simt la alt nivel toate schimbarile din jurul lor, dar nu as lega acest lucru de ceea ce numesti tu dezechilibru energetic, ci de o anumita sensibilitate cu care ne-a inzestrat Dumnezeu pe toti, dar pe care noi, cei mari, o pierdem in valtoarea vietii.

Sabina hat gesagt…

Buna Andreea,

Aici in DK sunt niste pastile numa' pe baza naturista pentru imunitate. Sunt bune pentru toti copii de peste 6 luni. Acum ma pregatesc sa ii fac o "cura" de imunizare si lui Nicklas.

Am aflat de pastilele astea de la o verisoara de-a sotului care are 2 fetite mici, si ei in fiecare primavara si toamna iau pastilele astea si sunt sanatosi tun.

Daca vrei mai multe detalii, stii unde sa ma gasesti :-)

Pupici pentru Petru! :-)

-- Sabina and Co. --