Cautare

12.11.2010

Noutati

Republic aici raspunsul meu la comentariul pe care Andreea l-a lasat la postarea mea despre AP, in parte si fiindca acest raspuns sintetizeaza mare parte din noutatile pe care le avem:

Imi plac ideile tale si imi place si de Matei. Postarea asta e deja destul de veche pentru ritmul in care se dezvolta Petru. Si noi suntem singuri cu el, chiar singuri de tot, caci suntem departe de parinti, inconjurati de studenti si de familisti ocupati pana peste cap. Saptamana asta am ramas, pentru prima data in ultimele 3 luni, singura cu el acasa si, da, a fost uimitor de simplu. Dupa masa de pranz doarme cate o jumatate de ora, timp in care strang dezastrul din bucatarie si jucariile din sufragerie. A inceput sa se tarasca bine, asa ca ma urmareste peste tot si, fara sa stie, ma ajuta la maturat (sta si se uita atent intr-un colt de camera), la pregatit baita si laptele (ma urmareste strigand dupa mine pana in baie si pana in bucatarie), chiar si la teza de Master. Cu mei-tai-ul e mai bine, si a inceput sa ii placa si lui, mai ales de cand s-a facut mai frig si se apara de vant bagand nasul in pieptul meu. Si, surpriza, am descoperit ca problema lui cu mancarea nu era legata de gustul mancarii, ci pur si simplu de felul in care era servita. Azi i-am dat galbenus de ou si boabe fierte de linte, fasole, grau salbatic, cu mana... si manca de la mine din mana ca un puiut, ce este

Pe scurt, sunt si vremuri mai insorite...

A, si am uitat sa mentionez. Jocul preferat: sa mergem amandoi de-a busilea prin toata casa, eu sa strig "Hai, Petru, vino, te astept", sa-i fac un semn energic din mana, si el sa se repeada spre mine :)) Dar musai amandoi de-a busilea ca sa fie amuzant.


Sa aveti un sfarsit de saptamana insorit!

1 Kommentar:

Andreea hat gesagt…

:) Sa vezi cand iti va aduce farasul. Eu cand fac curatentie il rog sa spele geamurile, isi ia un servetel si este atat de concentrat si mandru de ce face:)