Cautare

29.10.2010

Dintedoi si bungee jumping fara bungee

Azi l-am cunoscut pe Dintedoi. Este colegul din dreapta al lui Dinteunu (da, da, cel care m-a determinat sa incep sa scriu pe blog) si e mic-mic, abia se zareste.

Dar nu ma intrebati cum de am avut privilegiul sa il cunosc? Ca de altfel, e bine camuflat si nici la zambete laaaaaargi nu se lasa deconspirat. Ei bine, aveam in brate un Petruc urland cu o gura enoooooorma, lasandu-se pe spate si apoi sarindu-mi de gat inapoi, si iar lasandu-se pe spate. Da, era si obosit si nu prea mai stia ce e cu el. Insa altceva il daduse peste cap. Vorba vine, peste cap... mai corect ar fi ...in nas. Petrucul cu pricina cazuse din patul nostru, plat ca o placinta americana, in nas si frunte.

Acum imi permit sa fac glume, dupa ce ne-am mai jucat cu el si ne-am plimbat o dupa-amiaza si o seara, dupa ce si-a tinut echilibrul la baie si a stiut sa prinda lingurita, dupa ce a avut putere sa se opuna dur compreselor cu apa rece de pe frunte, de parca mi-ar fi zis: "Eu n-am nevoie de asa ceva".

Culmea situatiei este ca amandoi parintii eram pe o raza de 1,5 metri in jurul lui, unul cu spatele (intors pentru maximum 5 secunde, adica eu) si unul cu fata (ceva mai departe, dar inscris in cercul cu aceeasi raza, Andrei) uitandu-se pentru nici o secunda in alta parte, adica la interlocutoare (=eu). Am auzit buf si am vazut placintica. Cand a avut timp sa ajunga de pe mijlocul patului pe marginea lui si apoi jos? Nu stiu, ultima data cand am verificat, mersul de-a busilea "mergea" mai greu.

Am gugalit repede ce se poate intampla de la loviturile la cap si ce trebuie sa facem, am vazut ca nu are ameteli, ca daca il apasam nu il ma doare, ca nu e rosu sau umflat, ca nu vomita... astea ar fi fost semnele unei contuzii. Asa ca am iesit cu totii la o plimbare sa ne aerisim creierele (cele intregi si sanatoase, slava Domnului) si am continuat, odata ajunsi acasa, cu o joaca strasnica in trei.

Ii multumim lui Dumnezeu ca nu s-a intamplat nimic mai grav si ca am mai bifat o experienta!

Si nu in ultimul rand, lansez un concurs: ce credeti ca a rontait azi Petru cu Dinteunu si Dintedoi, dupa ce a cerut asa de imperativ, incat nu am indraznit sa-l refuz?

Later Edit: Indiciu: Desi e un mofturos si jumatate, si desi alimentul pe care l-a incercat are un gust cam rau in starea in care l-a incercat el, micul a fost tare incantat!!

6 Kommentare:

Adina//SeptembrieJoi hat gesagt…

Mi-as face eu curaj si as zice ori biscuiti, ori painica uscata care i-a dat de furca acum cateva zile...

Andreea hat gesagt…

Mai incearca! :)

Ligia hat gesagt…

cartof crud? :)

Andreea hat gesagt…

siiiii... Ligi este fericita castigatoare a titlului de cea mai perspicace viitoare mamica din tot online-ul! Da, cartof crud! Va imbratisam cu drag!

Adina//SeptembrieJoi hat gesagt…

Felicitari! Nu m-as fi asteptat!

Ligia hat gesagt…

Yeeeeeee :))))