Cautare

29.10.2010

BABA-BEA-BEA-BUA-BUA: Cum puteam sa uit??!!

A zis MAMA! Sa va spun si latura comica a situatiei: eu nu eram acolo. I-o fi zis mama lui Andrei? Si asta se poate...desi eu doar ce plecasem din camera, deci poate sa fi fost ceva de genul: "MAMA, vino inapoi!"

In rest, de vreo trei zile ne tot BABABA si BEABEA BUA, de ne-a naucit. Ne explica, se incrunta, e serios, da din maini... mai-mai ca am invatat si eu limbajul.

Am fost chiar acum sa verific daca se trezeste din somn dupa cazatura de azi. Cica asa trebuie... sa verifici daca e capabil sa se trezeasca bine din somn..in sfarsit, pe sleau, daca mai traieste. E bine mersi. Zic "Petru?". Zice "Aa..." (pe tonul ala de "ce mai vrei? nu vezi ca dorm?"). Se apara un pic cu mainile ca de niste musculite deranjante... mai incercam de doua-trei ori in noaptea asta si, daca totul decurge bine, ne declaram binecuvantati!!

SI totusi.... eu n-am fost acolo :(

Hai, va las. BUA BEA BA!

4 Kommentare:

Sabina hat gesagt…

Ce frumos! :-) Va pupam cu drag din Danemarca.

Adina//SeptembrieJoi hat gesagt…

Felicitari!
Lasa-, ca de-acum o sa faca declaratii de-astea din ce in ce mai des.

Andreea hat gesagt…

@Sabina: SI noi va pupam, pe voi si pe Niklas cel tare tare mititel (care cred ca a mai crescut de cand l-am vazut eu in pozee de pe FB)

@Adina: Daaaa, azi am fost si eu de fata! De nedescris!

Sabina hat gesagt…

Hehehe, da, a crescut vazand cu ochii. E un ditamai flacaul acuma! :-) Uite ca m-ai inspirat si am decis sa fac si io un blog cu si despre parenthood si Nicklas. http://lifeinthree.blogspot.com/

Auziti, daca aveti vreodata chef de o vacanta, va asteptam p'aci pe la noi.